22 veebruar 2015

Lillede lummuses

Nagu paljud teisedki, sattusin ka mina Irina lilledest vaimustusse ja panin end kirja koolitusele. Eile see toimuski, Tartus Skizze poes. Lilli sai terve hunnik ja jäi veel koduski tegemiseks. Kahjuks aga avastasin, et minu liimipüstol ei kõlba kusagile ja pean uue ostma. Ma ikka alati suure eelarvamisega suhtusin liimipüstoli kasutamisse. Nüüd sain õpitoas kasutada korralikku liimipüstolit ja muutsin oma arvamust. Korraliku tööriistaga on lausa lust tööd teha. Ma liimisin kodus veel mõned lilled Moment liimiga ja tegin juurde mõned hästi pisikesed õiepungad, mis pildile ei jõudnud, aga eks varsti näitan mõne kaardi peal!

Tore oli ka Evega üle hulga aja kokku saada. Vaadake tema blogi ka - Liblika lend.

Irinale suur tänu ja rõõmsate taaskohtumisteni! :)


5 kommentaari:

  1. Väga ilusad! 28. saan ka ise neid teha .... no ei jõua ära oodata :)

    VastaKustuta
  2. Juba Sa jõudsid, aga minu lilled ei ole veel valmis, katsetsin hoopis omi uusi lõiketerasid, mis ei tulnud esimene kord nii hästi välja!

    VastaKustuta
  3. Väga ilusad lilled, suure tänud sulle ka, ja mul oli heameel sind ka näha, sest muidu suhtlesime ainult inernetis.

    VastaKustuta
  4. Väga kaunid!
    Mina suhtun siiani veel eelarvamusega liimipüstolisse, vajan ka ilmselt sellist õpituba! ;)

    VastaKustuta