28 juuni 2012

Taskumärkmik

Kui Happy Crafti poe blogis kuulutati välja uus, 3. väljakutse, olin kindel, et selles ma osalen. Aeg aga libises käest ja alles eile sain oma märkmiku valmis. Minu õnneks tähtaega pikendati ja sain oma töö väljakutsele lisada. Teine märkmik on ka pooleli ja ma usun, et teen neid veelgi.







Kasutasin ruudulist märkmepaberit mõõdus 8x12 cm, Räpina kartongi, lainepappi, prinditud pilti hortensiatega, mille kleepisin omakorda papi peale, pitsi ja paela, kunstlillelehti. Kuna mul sobivaid kaunistuselemente napib, siis tegin lilled ise akvarellipaberist. Nartsisside jaoks olin ostnud motiivilõikuri, sellega saab ka muid lilli teha! :) Märkmiku sees on hortensiatega salvrätipaber. Salvrätikult eemaldasin alumised kihid, katsin joonistuspaberi pulgaliimiga ja kleepisin õhukese salvrätikukihi paberile. Siis lõikasin vajalikus suuruses tükid välja. Muidu kasutan liimimiseks ikka ohtralt kahepoolset teipi ja vahel harva ka liimirollerit.

4 kommentaari:

  1. Nii armas! Küll on hea nüüd siit nippe ja linke käia otsimas! Ma hakkan tõsiselt sellesse paberitõppe jääma... ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma annan endast parima, et sind nakatada! :P

      Kustuta
  2. Väga armas märkmik! Täname,et võtsite osa meie väljakuses!

    VastaKustuta