08 detsember 2012

Punane

See kaart sai alguse juba väga ammu. Kõigepealt oli mustriplaadiga pressitud põhi, mida proovisin natuke tindiga värvida. Kuna värv jäi kohati liiga ebaühtlaselt, siis jäi see toorik seisma mitmeks kuuks ja mõtlesin pikka aega, kuidas seda varjata. Lõpuks leidsin tüki punast tülli ja edasi hakkas asi arenema. Väga ammusest ajast oli mul olemas üks hõbedavärvi pannal, mille ProMarkeriga toonisin punaseks. Üldiselt saab ProMarkeritega kõikvõimalikke asju värvida, aga seda pannalt katsin üsna mitu korda ja lõpuks kuivas ta ka väga kaua. Pannal on arvatavasti plasmassist, millel hõbedavärv peal.



Ega ma selle kaardiga väga rahul ei ole. Sain ta juba novembris valmis, aga lõpuks otsustasin ikka siin ka näidata. Samamoodi ei meeldi mulle ka mu eelmine kaart - roosa ja roheline. Aga las nad olla siin ajaloo mõttes, pärast hea vaadata, mis kunagi tehtud.

1 kommentaar:

  1. Tegelikult on see ju ilus kaart, punane kannab endas pidulikkust. Tore, et Sa minu blogi ka külastasid, ma ju kaardi maailmas alles algaja.

    VastaKustuta