16 veebruar 2014

Ehtekarp

Kolmapäeval käisin Räpina Loomemajas õppimas Mailise juhendamisel sahtliga ehtekarbi tegemist. Mõtlesin ikka, et võtan kätte ja püüan oma mõistusega selle sahtli tegemise välja nuputada, aga ei jõudnud niikaugele. Nüüd oli võimalus ja jätsin jalgratta leiutamata! :)

Karbi tegemine iseenesest ei olegi kes teab, mis raketiteadus, aga kaunistamine tekitab küll vahel peavalu. Algas see juba koolitusel paberite valimisel. Ikka ei tundunud õige valik. Rahulolematu mina. Päris valmis ma karpi ei jõudnud. Kodus tegin lõpuni. Siis aga seisis mitu päeva asi kaunistuste taga. Mitte midagi ei sobinud, aga niisama jätta ka ei tahtnud. Lõpuks tuli teha ise lilled, mis sobisid. Ja lõpptulemus sai päris hea! Minu jaoks. Mu meelest natuke indiaanipärane.






10 kommentaari:

  1. Oi kui uhke karp, jätab mulje nagu oleks puidust!

    VastaKustuta
  2. Imeilus! Ma tahaks ka õppida neid sahtlitega karpe tegema :)

    VastaKustuta
  3. väga ilus! pean ka ikka selle tegemise välja mõtlema :) ise

    VastaKustuta
  4. Imeilus, Fantastilised lilled ja suht minimalistlik. See selle ilusaks teebki. Olen neid karpe vaadanu nii ja naapidi ja ei saa lihtsalt aru kuidas tehtud on. Otsustasin, et ei hakka ka jalgratast leiutama, panin juba koolitusele aja kinni.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Kuna paber sai valitud suht tugeva mustriga, siis kaunistus sellele vastavalt minimalistlik.

      Kustuta
  5. Mulle meeldib! Kui suur see karp on? Eesoleva filigree järgi vaadates, vist mitte väga suur.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mõõtudelt ei ole suur, aga mahutab üsna hästi! :) 15x15x13

      Kustuta
  6. Imelisus karp! Pildi pealt vaadates võiks öelda, et selliste sahtlite tegemine on ikka paras raketiteadus, aga juu siis tuleb lihtsalt õigeid nippe teada. Sellist sahtliga laegast ehetele oleks endalgi vaja.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan! Just nimelt, kui ühe korra oled läbi teinud, siis ei tundugi enam raketiteadusena! :)

      Kustuta
  7. Kaunis karp! Mulle nii meeldivad need sahtlitega karbid. Üritasin ise jalgratast leiutada - easimene läks küll aia taha. Meie kandis pole neid koolitus ka tehtud. Eks pean veel üritama.

    VastaKustuta