30 aprill 2017

Rahvuslik

Vahelduseks roosidele lihtsad kodumaised lilled. Pean ütlema, et kaardi tegemine küll lihtne ei olnud. Lillede tegemine võttis omajagu aega ja katsetamist, pärast veel nende kaardi peale sobitamine. Aga lõpptulemus sai ilus! Mäletan üht ütlemist või tsitaati, mis kõlas umbes nii, et kunstitöö peab olema selline, et peale vaadates oleks nagu ühe pintslitõmbega tehtud, aga selle tulemuse taga on palju tööd. Mul kipub ka vahel nii olema. Ja kui siis keegi peaks ütlema, et "oh kui ilus lihtne kaart", siis ma alati mõtlen, et ta ei tea seda tööd ja vaeva, mis ma nägin... :)

Juubilar on meesterahvas, kes tegeleb rahvatantsuga ja seepärast sooviti kaardile ka mingit rahvarõivaste elementi, soovitavalt Põlva- või Võrumaa kandist. Mina kasutasin Urvaste vöökirja.

Kaardi sees on rahatasku ja lisaks ka karp.






Kasutatud töövahendid:

Sizzix Big Shot
Cheery Lynn - Shasta Daisy
Cheery Lynn - Sweet Williams Strip
Elizabeth Craft Designs - Garden Notes - Poppy (ECDD1018)
Cheery Lynn Designs - Flourish #14
Joy!Crafts Vintage Flourishes Leaf
Cheery Lynn Designs - Wheat Heads
Galeria Papieru - Kolorowa Łąka - Colorful Meadow

2 kommentaari:

  1. Meie omad lilled on ilusad küll, eriti huvitavad on Sul moonid, väga ilus kaart.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Mooni lõiketera oli mul juba ammu olemas, aga alles nüüd läks käiku.

      Kustuta