08 juuli 2019

Südasuve sünnipäevalapsele

See kaart sündis üsna spontaanselt ja kergelt. Algselt oli vaid mõte naturaalsest pruunist taustast ja sellel olevast pitsiga paelast. Kõik muu tuli iseenesest juurde. Lehed valisin jääkide karbist. Mul on nimelt karbitäis lehti ja teine karbitäis lilli ja liblikaid aja jooksul kogunenud ja vahel on hea just see õige sealt leida. Seekord tegin karbi aknaga - see on väga kaval nipp, kuidas pääseda karbi kaane kaunistamisest! :) Akna kileks kasutasin projektori kilet.  




2 kommentaari:

  1. Väga uhke kaart! Ma olen proovinud aknaga karpi teha, aga ei jäänud ilus. Kuidas Sa selle liimisid? Seda kilet saab kirjatarvete poest ka, ise ostsin Knopkast. Lehed on Sul ilusad, mul vist selliseid ei olegi. Lilli on mul endal mitu karpi, aga kaardile panna pole ikka midagi!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Eve! Ma panin lihtsalt kahepoolse teibiga seestpoolt, st kile lõikasin suurema, akna serva panin teibi ja kile sinna peale.

      Kustuta