07 jaanuar 2021

Varsti on jälle jõulud :)

Uusaasta esimestel päevadel tegin valmis ühed poolikult seisma jäänud kaardid. Kuna uute sarnaste toorikute tellimine on päevakorras (veel pühapäevani, 10. jaanuarini grupis Käsitöötarbed tellimisega! saab tellida neid ja niidigraafika komplekte ka), siis tuli meelde, et mul ju eelmisedki lõpetamata. Juba 4 aastat tagasi alustasin nendega ja nii nad karbis seisid ja ootasid. 


Mustrid olid mul ära laotud, aga 3-D pildid välja lõikamata ja kokku panemata. See on üsna tüütu töö, eks kunagi seepärast pooleli jäigi. Kõigile kaartidele liimisin sisse ka valged paberid kirjutamiseks. Viimane, jõulutähega, on teisest komplektist ja sinna said ka sisse kaunistused. Jõulutähe 3-D pilt on aga pärit saksa ajakirjast Kreativ mit Karten, mis mul kunagi oli tellitud ja mida nüüdseks kahjuks enam ei ilmu. 






Lähedalt ka neist kleepsudest üks pilt, et oleks asjast ettekujutus.


Komplekt Dot and Do näeb välja selline. Värvilised kaarditoorikud, valged trükitud mustriga kaardid, 3-D piltidega leht ja läikivad kleepsud, mis tulevad siis ettetrükitud kohta asetada. Detailid on väga pisikesed ja nende kättesaamiseks kasutasin nõela. Keda huvitab, võib täpsemalt vaadata videost. Seal näitab nii niidigraafika kui ka käesolevat kleepimistehnikat. Vot selline nikerdamine. Mulle meeldib, tekitab sõltuvust! :) 

2 kommentaari:

  1. Väga huvitav, ma algul ei saanudki aru, et see ei ole niidigraafika, vaid kleepimisgraafika ja kindlasti hea teraapia vähemalt tund aega päevas!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii on, kui juba alustad, siis on raske pidama saada! :)

      Kustuta