17 mai 2018

ATC

Täna räägin siis lähemalt teisest mixed media koolitusest Maria Lillepruuni juhendamisel. Tutvusime kõigepealt erinevate väikevormidega, millest mõnedest ma polnud varem kuulnudki - inchie, rinchie, twinchie jne. Väga vahvad asjad on ka scrapling - kitsad, piklikud, kahekordsed kaardikesed, enamasti mõõduga 3,80x11,40 cm. Tag on mulle tuttav asi. Põhimõtteliselt nagu silt, mida võib paki külge või kaardi asemel kingikotti pista. Neid tehakse igas mõõdus. Näiteks sellised.

Samuti tean ma, misasi on ATC - see on Artist Trading Card ehk siis eesti keeles artisti vahetuskaart. Selle lõi Šveitsi kunstnik M. Vänçi Stirnemann 1997. aastal. Kaardid on kindla mõõduga 2,5x3,5 tolli (64x89 mm), samas mõõdus, mis enamuses mängukaarte. Teisel pool on tegija andmed, seeria nimi ja valmistamise aeg. Nii et need on omamoodi visiitkaardid. Täpsemalt saab lugeda inglise keeles Wikipediast. Neid kaarte ei müüa, vaid ainult vahetatakse või kingitakse. Tehakse seeriatena ja kasutatakse kõikvõimalikke erinevaid tehnikaid.

Mina sain oma esimese ATC kingiks Kaialt. Aasta oli siis 2012 ja käisin siis oma esimeses scrapbookingu õpitoas, ikka Kaia juhendamisel. Tookord lubasin endale, et kui mina oma esimese ATC seeria valmis teen, saab Kaia esimese kaardi endale. Aega läks 6 aastat, aga lubadus saab nüüd teoks. Kaia valis oma kaardi välja! :) Ühe jätan endale ja kaks on veel vabad! Minu esimene ATC seeria sai nimeks Spring (Kevad).


1. jääb endale

2. Eve

3. Kaia

4. Gerly



ATC koolituse pilte näeb Magic Attic Design FB lehel. 

6 kommentaari:

  1. Suur tänu põhjaliku ülevaate eest! Nüüd mul uurimist ja avastamist pikaks ajaks :) On ikka lahedaid asju välja mõeldud. Kohe kahju, et kõigile koolitustele pole võimalik jõuda :) Spring on just õige nimi, kaart kiirgabki kevadet! Väga ilusad rohelised toonid. Kas Sa kasutasid alkotinte või on tegemist värviga?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Taust on värvitud kuivvärvide/värvikristallidega, midagi sellist nagu brushod, et raputad pulbrit paberile ja siis pihustad vett peale. Maria kasutas Fabrika Dekoru omi.

      Kustuta
  2. Väga ilusad ja sooviksin Sinuga vahetada. Minu omad on veel blogisse panemata, aga varsti saab. Kui nr.2 on vaba, siis sooviksin seda endale.

    VastaKustuta
  3. Ma hea meelega vahetaksin sinuga kaarti. Kui neljas on vaba, siis see oleks võrratu!

    VastaKustuta