16 mai 2018

Minimärkmik

Üle tüki aja käisin jälle koolitusel. Tegelikult isegi kahel korraga, aga täna näitan oma esimese koolituse tulemust.

Õpetajaks oli meil Maria Lillepruun, kelle osaval juhendamisel valmisid mixed media tehnikas minimärkmikud. Mixed mediat olen teinud varem paar korda Irina juhendamisel. Nii et päris võõras see teema mulle polnud, aga suurt kogemust ka mitte. Mixed media eesti keelde panduna on segatehnika ehk siis miksitud tehnikad ja vahendid. Ühe lihtsa selgituse leidsin SIIT.

Ma hakkasin seda tehnikat jälle armastama! :) Olin vahepeal võtnud seisukoha, et see pole minu ala, aga pean oma sõnu sööma. Kuna mul esimestest kordadest on ka mõningad materjalid kodu olemas, siis tahaksin selles vallas kindlasti edasi areneda.

Meie koolituse pilte näeb Maria FB lehel Magic Attic Design. Suur aitäh Mariale!






6 kommentaari:

  1. Nii armas kiisuga märkmik! Mixed media tehnikast võib jääda kiiresti sõltuvusse!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tundub nii jah! Mul on nüüd jälle uusi värve vaja! :)

      Kustuta
  2. Väga ilus!
    Olen ka ühe väikese koolituse kunagi saanud ja ostsin peale seda asju kokku, et nii lahe tehnika. Aga ikkagi jääb oskustest ja teadmistest puudu ja mulle praegu tundubki, et see tehnika pole ikka päris mulle. ;) Olen neid Magic Attici koolituse kutseid isegi näinud, aga need on kõik mandril ja ilmselt pole ikka piisavalt motivatsiooni, et seda üle väina juurde õppima minna.
    Aga ilusad on need küll.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Just nii mõtlesin minagi. Eks selle kolme aastaga, mis eelmisest koolitusest möödas, olin selle asja ilu ja võlu unustanud. Ega mulle ka päris kõik mixed media juures ei meeldi, aga eks see on ju nii iga teise tehnikaga. Igal oma stiil ja käekiri.

      Kustuta
  3. Tõeliselt ilus ja korralik töö!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Tavaliselt kipun ma liiga korralik olema, mõnikord võiks vähem! :D

      Kustuta